هتل های 5 ستاره مشهد
نوشته شده توسط : سیمین

هتل قصر طلایی مشهد

هتل بین المللی مجلل قصر طلایی، که دومین هتل از گروه هتلهای بین المللی قصر می باشد و هم اکنون بزرگترین هتل ایران و اولین هتل آترویوم، بزرگترین و مرتفع ترین ساختمان شهر مقدس مشهد می باشد. هتل 5 ستاره بین المللی قصر توانسته حداکثر رضایتمندی را در زمینه آسایش و امکانات که هدف نهایی کادر هتل می باشد از مسافران تور مشهد جلب نماید.از آنجا که هتل قصر طلایی استانداردهای روز دنیا را رعایت نموده و فضای مطلوب را برای عزیزان فراهم آورده، توانسته عنوان تنها هتل برتر را در کشورمان به دوش بکشد. اختصاص ۵۰۰۰ متر مربع زمین و بیست طبقه، و با دارا بودن امکاناتی ویژه و معماری فوق العاده از ویژگی های این هتل می باشد. 

 

امکانات هتل قصر طلایی مشهد:

اتاق های تک نفره، دونفره، سوئیت، کانکت، پرنسس روم، آپارتمان رویال و پرزیدنت پذیرای مهمانان تور مشهد عزیز است تا بتوانند خاطره وصف ناپذیر همراه با نمای دید به حرم چشم نواز آقا علی بن موسی الرضا(ع)  برای خود به ارمغان ببرند.

امکانات هتل قصر طلایی مشهد همچون بانک، صرافی، واحدهای تجاری، تشریفات،  مجموعه های ورزشی، استخر و سونا، انفورماتیک، سالن زیبایی و تعداد ۵ رستوران و کافی شاپ،آژانس مسافرتی سالن همایش و سمینار، سالن آمفی تئاتر، بیزینس سنتر با معماری فوق العاده و  ارائه خدمات در سطح بسیار بالایی از کیفیت آماده خدمت رسانی به میهمانان عزیز تور مشهد می باشد. سالن های سمینار همایش و آمفی تئاتر با پیشرفته ترین سیستم صوتی و تصویری در این هتل، بهترین انتخاب تجار و بازرگانان محترم جهت برگزاری مراسم و همایش های مجلل می باشد. پارکينگ سرپوشيده با ظرفيت بالغ بر ۲۰۰ دستگاه اتومبيل جهت رفاه حال مسافران محترم تور مشهد طراحی شده است.

 

 

هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا مشهد نزدیک ترین هتل پنچ ستاره مشهد به بارگاه ملکوتی امام رضا با محیطی فوق العاده زیبا و معماری اصیل ایرانی با فرهنگ معنوی و اتاقهای شیک آماده پذیرایی از مسافران تور مشهد می باشد. این هتل بسیار آرام و پر از معنویت در عین نوسازی و زیبایی با پرسنل مجرب آماده خدمتگذاری به شما مسافران  میباشد. این هتل در فاصله نزدیک حرم (150 متر) قرار دارد که با حدود چهارصد اتاق و اتاق ها بسیار شیک و زیبا است با امکانات کامل در خدمت مسافران قرار میدهد.

امکانات هتل مدینه الرضا مشهد :

لابی هتل یک لابی منحصر به فرد است .از اینترنت وای فای در اتاق ها و لابی هتل به طور رایگان استفاده کنید. از امکانات این هتل تاکسی سرویس، آرایشگاه ، اتاق عروس ،خدمات پزشکی ،استخر، زمین ورزش ، جکوزی، سونا ( خشک و بخار)، ماساژ،زمین تنیس در کمال کیفیت در اختیار شما مسافران عزیز است.

این هتل دارای 4 رستوران شیک (فضای باز، سنتی و گردان)، کافی شاپ و چایخانه سنتی است و از دیگر امکانات این هتل سالن آمفی تئاتر،سالن تشریفات،سالن کنفرانس ، سالن همایش،اتاق پذیرایی، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته و...می باشد که مسافران تور مشهد می توانند اوقات خوشی را در این هتل مدینه الرضا مشهد سپری کنید.

 

جهت رزرو و خرید تور مشهد و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط :

تور مشهد تیر 95

تور مشهد مرداد 95  

تور مشهد تابستان 95

تور مشهد ویژه تعطیلات تابستان 95





:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره مشهد,بهترین هتل های مشهد,مجلل ترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: